Christina i Bolivia

søndag, januar 07, 2007

Bading!

Jeg har to intensjoner med dette innlegget som for meg er så sterke at - til tross for at jeg for tiden befinner meg i Ecuador og ergo langt unna Santa Cruz og aldeaen - jeg legger det inn selv om bildene ikke er helt ferske.

1) Bilder! En mangelvare på denne bloggen, jeg vet. Derfor utnytter jeg nå sjansen til å få bruke en noe raskere internettlinje enn den jeg vanligvis har tilgjengelig.

2) Det at bading rett og slett er en veldig populær aktitivtet blant de som bor på aldea - en gruppe hvor jeg også må regne med meg selv.

Så her kommer det altså. Nyt det!



Kort innføring: Når det kommer til bading, har vi to alternativ: Elva eller la posa. Bildene er henta fra en tur til elva.



Legg merke til hun som er i spenstig firsprang til høyre i bildet. Sett slikt?
Som man kan obsververe, er det ikke seærlig dypt her, men strømmen kan enkelte steder være ganske sterk og det er utrolig morsomt.




Yoyo - vår kjær venn fra Tyskland som forstår overraskende mye norsk og som nå har tatt av og reist tilbake til sitt fedreland.
Det sies at leire skal være heldig for huda, og er det noe det er nok av ved elva er det nettopp det!

2 Comments:

At 11:09 f.m., Blogger maicol said...

estas fotos la saco en el rio cuandop todavia estaba yoyo pero esra muy hermosos quiero que me mande una foto a mi correo que es
"2 maicolsadico@hotmail.com""""
no se olvide soy wilber del hogar esque me gusta que me digan maicol o alexander se cuida y siga adelante esta muy bonito su bloogt

 
At 4:34 e.m., Anonymous Anonym said...

QUE BABOSO SE VE PERO ESTA MUY BUENA YA LA COPIE LE PONGO UN (A) A TU FOTO ESTA COMO PARA MANDARSELO A YOYO Y LO HARE YA VERAS OYE CHRIS PODES PONER TU LETRA EN ESPAÑOL POR FAVOR JEJEJEJE

 

Legg inn en kommentar

<< Home